Zespół Szkół w Ozimku
Nawigacja
Strona Główna
Kontakt
Historia szkoły
Galeria
Dokumenty szkolne
Klauzula informacyjna RODO
Porozumienie z Politechniką Opolską
eDziennik UonetPlus
Szkolny Pedagog/Psycholog
Liceum Ogólnokształcące
Technikum
Szkoła Branżowa I-stopnia
Matura 2018
Liceum Ogólnokształcące dla Dorosłych
Polsko-Niemiecka Wspólpraca Młodzieży
Wolontariat
Biblioteka
Koszykówka
Unia Europejska
Podręczniki 2018/2019
Kalendarium 2018/2019
70-lecie Zespołu Szkół w Ozimku
Ubezpieczenie NNW

Pracownia E-SPORT 2018

Dziennik elektroniczny-logowanie

Galeria Foto na Google+

Promocja zdrowia

Promocja zdrowia

ZS w Ozimku is happy:)

Biuletyn Informacji Publicznej

Ostatnie Artykuły
Can't find file: 'fusion_articles' (errno: 2)
Brak zawartości dla tego panelu
Świat Przyjaciół
Projet Świat Przyjaciół- Ozimek 2005- prezentacja
WYMIANA MŁODZIEŻY

Polska Akcja Humanitarna
Nakarm głodne dziecko, wejdź na stronę

Szkolny wolontariat
ZOSTAŃ WOLONTARIUSZEM !
Chcesz:
pomóc potrzebującym ?
wykorzystać własne umiejętności i doświadczenie ?
zaangażować się w ważne sprawy społeczne ?
zdobyć doświadczenie w nowych dziedzinach ?

Can't find file: 'fusion_articles' (errno: 2)
LOVEZSO
Języki obce to moja pasja!
Konkursy,olimpiady...Uczestnicy konkursu:
Uczestnikami konkursu może być grupa uczniów, młodzieży, która przygotuje ciekawe działania w wybranym języku obcym dla środowiska lokalnego.
Liczebność tej grupy jest dowolna.

Zasięg działań:
Lokalne przedsięwzięcie może obejmować społeczność dzielnicy, miejscowości, szkoły, rodziców, dziadków, młodszych kolegów, mieszkańców osiedla, sąsiadów itp.

Formy działań:
Dozwolone są różnorodne formy działań, ale wskazane jest, aby uwzględniały elementy kultury, zwyczajów i obyczajów kraju lub krajów, w których wybrany język obcy jest językiem ojczystym.

Nauczyciel-opiekun:
Grupę uczniów i jej działania nadzoruje opiekun-nauczyciel. Gwarantuje on i potwierdza jakość przeprowadzonych działań, poprawność języka obcego w realizowanym przedsięwzięciu, a także napisze recenzję – obowiązkowy element zgłoszenia konkursowego.

Cele konkursu:
• rozwijanie zainteresowania, motywacji do nauki języków, wiary we własne możliwości językowe i samodzielności w nauce języków,
• umożliwienie sprawdzenia własnych umiejętności językowych i doskonalenie umiejętności posługiwania się wybranym językiem obcym,
• kształtowanie postawy ciekawości, tolerancji i otwartości wobec innych kultur, zwyczajów, religii i tradycji,
• przybliżenie historii, kultury, zwyczajów i obyczajów kraju lub krajów, w których wybrany język obcy jest językiem ojczystym,
• rozwijanie zdolności i zainteresowań uczniów, umożliwienie wykazania się wiedzą szkolną i pozaszkolną,
• zainspirowanie uczniów do własnych działań teatralnych, muzycznych i plastycznych,
• motywowanie uczniów do działań twórczych i rozbudzanie autonomii ucznia poprzez możliwość wyboru tematyki działań, sposobów realizacji, prezentacji i popularyzacji wyniku końcowego,
• korzystanie z różnych źródeł informacji (Internet, wydawnictwa popularnonaukowe, teksty kultury, wykłady, wycieczki tematyczne, galerie, muzea, wystawy, itd.),
• kształtowanie umiejętności dokonywania selekcji, syntezy i analizy materiałów,
• kształtowanie i doskonalenie umiejętności planowania działań w sposób świadomy i odpowiedzialny, efektywnej współpracy w zespole, a także poczucia odpowiedzialności za wspólnie podejmowane działania,
• kształtowanie świadomości społecznej otwartej na wielojęzyczność,
• przybliżenie społeczności lokalnej historii i kultury krajów, których język ojczysty został wybrany do realizacji podjętych działań,
• zapoznanie z różnorodnością kulturową Europy i świata, a dzięki temu budowanie świadomości przynależności do określonej cywilizacji i uzmysłowienie konsekwencji płynących z tego faktu w odniesieniu do młodego człowieka,
• zwrócenie uwagi na cechy wspólne i różnice w zakresie obyczajów, stosunków międzyludzkich, organizacji życia codziennego w różnych krajach Europy i świata,
• uwrażliwienie uczniów na ludzkie problemy, zwrócenie uwagi na problemy dnia codziennego, pomoc drugiemu człowiekowi żyjącemu obok nas, uczenie odpowiedzialności za własne czyny, kształtowanie otwartej i tolerancyjnej postawy wobec innych,
• promowanie znajomości języków obcych wśród środowiska lokalnego w celu wspierania dialogu międzykulturowego,
• motywowanie szerokiego kręgu osób ze środowiska lokalnego do nauki języków obcych poprzez wykorzystanie kultury i sztuki,
• uświadomienie potrzeby kształcenia językowego w zintegrowanej Europie jako sposobu na poznawanie kultur innych narodów,
• wdrażanie modelu kooperacji oraz pełnej aktywizacji wszystkich podmiotów zaangażowanych w prace projektowe (uczniowie, rodzice, nauczyciele).

Więcej na: www.interklasa.pl

admin1 dnia 28/03/2008 0 Komentarzy · 5730 Czytań · Drukuj
Komentarze
Brak komentarzy.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
POLITECHNIKA OPOLSKA - ZS OZIMEK

YouTube-ZS Ozimek

Sekrety Nauki-Projekt 9.1.2.

Wydarzenia
PonWtŚrCzwPiSoNie
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
70-lecie- Za moich czasów...

Facebook

Najnowsze fotki




Pracownia E-SPORT - turniej w CS:GO

Copyright 2015

Ta witryna używa plików cookie. Kontynuując przeglądanie tej strony internetowej wyrażasz tym samym zgodę na otrzymywanie od niej plików cookies.

Jeśli chcesz, w każdej chwili możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej dotyczące zapisywania tych plików na Twoim urządzeniu. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce prywatności